Dålig uppdatering- sorry!

Hej!
Jag har varit lite överallt i Sverige på sistone och spelat en massa tävlingar. Först var det Gävle där jag slutade på en 3:e plats. Sen var jag i Rättvik och där kom jag 4a. Sen åkte jag till Bollnäs och spelade där jag vann! Lite ojämna rundor (87-77) Men det räckte till en vinst och det gjorde att jag fick spela på riks. Men innan det var jag nere i Falkenberg och spelade en ny bana, nämnligen Vinberg. Den var riktigt bra och rolig. Den ska man spela om man har vägarna förbi. Sen åkte jag till Stockholm för att spela Haninge. Där blev det en 13e plats pga en väldig massa treputtar. stimpen var nämligen på 11. Väl hemma igen var det dags för riks på International GC at Arlanda. Där gick det riktigt bra och slutade på en 2a plats! Det innebar att jag nu nästa vecka (5-7augusti) kommer att spela på Österåker. För er som har arbetarbladet stod det en artikel om mig! Sen fick jag gratulationer och hurrande när jag anlände till golfklubben senare på kvällen. Nu är det snart dags för elit och det ska bli spännande att möta sveriges topp 50 tjejer med de flesta under 2 i HCP.

Jag ska bli bättre på uppdatering nu. Ha det bra där ute i golfsverige!

Kommentarer
Postat av: christina lewin

lycka till i österåker !!!

kram kicki

2009-08-03 @ 11:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0