Kristinehamn nästa!

Den näst sista omgången på Skandia Tour går av stapeln den 5-6 september och jag ska spela i Kristinehamn. Det ska bli roligt att äntligen få tävla igen med tanke på att det var ett bra tag sen. Jag har dessvärre inte någon möjlighet att ta mig till en range nu när jag har flyttat tillbaka till Västerås. Men på tisdag ska jag och mina två innebandytränare ut och spela på Skerike. Det ska bli riktigt roligt måste jag säga!

Nu ska jag bege mig hem till min gamla lägenhet och sova lite innan matchen.
Imorgon ska jag ta cykeln till en range som jag tror ligger rätt nära mig. ska testa en liten genväg, jag måste ju träna för att hålla igång svingen.

Kram på er alla golfare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0