Tävlingar!

Min säsong har varit riktig bra tycker jag själv. Jag har uppnått mitt mål med att vara etablerad på riks. Nu är de avklarat och det är två tävlingar kvar där som jag ska spela. Den ena 5-6september i Kristinehamn och den sista i Eskilstuna den 3-4oktober. Det ska bli roligt! Fast det tråkiga i det hela är att jag nu befinner mig i Västerås vilket innebär att jag inte kan ta mig ut till en golfbana och träna. Men liten tur i det hela är att min innebandytränare också spelar golf så jag och han ska förmodligen ut och träna några dagar innan Kristinehamn!

Ja, nu när det inte blir så himla mycket golfträning blir de innebandy och där får jag också muskler som gör mig stark och dessutom ger det mig bra balans!

Nu ska jag gå och lägga mig! Måste vila upp mig inför skolan!

Godnatt golfare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0