Callaway cup - Rättvik

Förlåt för min usla uppdatering men jag har farit runt i Sverige och spelat lite tävlingar samt tränat en del vilket ledde till det. Men nu ska jag tala om för er att jag , förra veckan kom på en utmärkt 3:e plats efter att ha spelat 36hål slagtävling första dagen, sedan 36 hål match andra dagen och 36hål match sista dagen. Jag åkte dessvärre ut i semifinalen och fick spela en 3:e pris match som jag vann på hål 16.

Nu, efter ett sommarfirande är jag i Rättvik och spelar en Junior Masters Invonational som även heter Callaway cup, Jag spelade idag 18hål och sköt 77slag (+7) vilket gör att jag just nu är i ledning och går imorgon ut i ledarboll. kl 10.56 slår jag ut med två slags ledning och det är något man får glömma för imorgon är det en ny rond med nya förutsättningar. Jag ska göra mitt bästa för att skjuta ett bra resultat även imorgon. Dagens rond är inte den bästa men jag är nöjd med tanke på att jag gjorde en 8 i på hål 3 men reparerade det rätt bra senare under rundan. Med 3birdies och en massa par är jag väldigt nöjd ändå förutom några 3puttar men det är sånt jag kan ta nu när jag spelade rätt bra ändå.

Nu ska jag ladda upp med lite vatten till imorgon sen blir det sömn för min del för jag tror jag åkt på någon allergi eller förkylning så vila behövs.

Ha det bra och svinga lugnt!
uppdaterar imorgon efter tävlingen!

Kram på er golfare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0