En tung dag på jobbet...


Idag har jag varit i Örebro och spelat Mcdonalds Juniorpokal på Mosjö GCC och det var det värsta jag varit med om. Det började med regn, sen storm och regn och så höll det på. Efter 5timmar var vi fortfarande ute på banan på vår första rond, då kom domaren ut och talade om att vi endast skulle spela 18hål. Alla jublade, speciellt jag eftersom jag aldrig i hela mitt liv spelat så här dåligt. Trippelbogeys och en massa dropp gjorde att jag hamnade på en 15plats. Av alla slag jag slog är jag ungefär nöjd med 20 av dem. Det innebär att det gick skit idag. Dessutom hade jag ingen regnjacka så jag var kall och blöt redan efter 6hål. Min handduk var blöt, mina grepp på klubborna var blöta och på hål 8 blåste mitt paraply sönder. Det var helt enkelt inte min dag idag.

Nu är det lite lugnt till fredag, då blir det match mot pappa, lördag blir det spel. På tisdag bär det av till Åkersberga för att spela Österåker.

Titta på bollen, annars missar du!

// Cissi !

Kommentarer
Postat av: kicki Lewin

Lycka till i Åkersberga/österåker

tänk inte så mycket,det är roligt att spela golf.

kram kicki

2009-06-09 @ 13:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0