Gävle GK Riks - Omgång 3

Jag ska spela riks på Gävle nu på tisdag den 16juni. Det ska bli roligt att få vara med på en lite högre nivå där jag inte spelat förut. Jag har varit nere och tränat på golfbanan trots regnet, jag tog på mig regnkläder och slog ca 220bollar. Allt stämde jättebra, vi får hoppas att det håller sig. Det tror jag att det kommer att göra nu för Per (min tränare) har ändrat mitt grepp nu så jag inte ska kunna slå speciellt snett. Jag tror starkt på mig själv inför den här omgången. Jag ska göra mitt bästa. Har jag en dålig dag så får jag strunta i det och ta nya tag, men jag ska kämpa in i det sista och absolut inte ge upp. Jag ska inte heller känna någon press för jag vet att det inte är nödvändigt.

Eftersom jag ska spela Gävle (Avan) tänker jag inte spela in den för jag vet redan hur jag ska spela där. Men jag ska imorgon kl 19 på spelarmöte där vi får all information om tävlingen. Det är nämligen så att tävlingen är två dagar och jag tror att det är match för de 16bästa på onsdag. Men jag vet inte riktigt. Men den informationen får jag reda på imorgon och då tänker jag tala om hur det ligger till.
Jag startar 07.40 på Avan, jag slår ut på hål 10.

Önska mig lycka till!

Ha det bra golfers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0