Inspel - Örebro GK

Nu sitter jag på hotellrummet i Örebro efter en 5timmars lång inspelsrond. Det var en ganska lång men en väldigt rolig bana. Lite varierande på de första 9hålen och de andra 9. Det gick sådär för mig, slog bra utslag, lite sämre järn och närspelet var inte det bästa. Men jag känner mig ändå i rätt bra form inför morgondagen och det kommer att bli en spännande och rolig dag imorgon. Jag vet inte hur vädret blir men hoppas på bra så klart.

Jag slår ut kl 09.10 på hål 10 med två tjejer, en från Sundsvall och en från hemmaklubben Örebro. Det blir jättebra det här. Jag ska göra mitt bästa för att komma topp 3 i alla fall. Jag känner att det kan bli en riktigt bra tävling imorgon. Jag har inte för stora förhoppningar för då blir jag bara besviken på mig själv efteråt Jag ska spela hål för hål och ta slag för slag i lugn och ro. Då blir det jättebra känner jag.

Nu ska jag ta mig en varm dusch och sedan gå och lägga mig. Det blir en tidig morgon imorgon.
God natt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0