Mosjö GCC next.

Jag har min nästa tävling på tisdag den 2juni i Örebro, på Mosjö GCC. Det är en JMI (Junior Masters Invonational). Jag kommer att möta ett mycket svårt motstånd men jag ska göra mitt bästa hela vägen och se hur långt det räcker. En av mina motståndare heter Emelie Lundström. Det är Sveriges yngsta plushandicappare. Hon är 16år och har +1.6 i hcp. Jag ska dessvärre inte gå i hennes boll, det hade varit roligt att se henne spela. Men jag ska gå med en annan tjej med samma hcp och det ska bli otroligt roligt att se henne spela. Självklart ska jag fokusera på mitt spel och göra det jag gör bäst. Spela bra!

Jag har starttid kl 09.00 på tisdag morgon. Men på måndag kl 12.30 ska jag spela in. Pappa är caddie och jag checkar in banan för att se var farorna ligger.

Nu ska jag sova. En golfhelg framför mig. Scramble på lördag, två generationer på söndag med pappa.

En kille på touren som är i form är Peter Hanson. Han sköt en 66 första rundan och ligger delad tvåa. Vi håller högra tummen på att det går hela vägen!



Titta på bollen, annars missar du!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0