Sluut på det roliga.

Jag spelade för två helger sen min sista golftävling för den här säsongen. Det blev en helt godkänd 9:e plats med tanke på bristen av träning. Jag sköt 78-77 så det var godkänt. Nu kör jag innebandy för resten av året men kommer tillbaka i vår, men hårdträningen börjar redan i vinter. Kan ju inte släppa klubborna nu och sen inte röra dom på länge. Jag ska försöka ta mig någonstans här i närheten och försöka träna nånting i alla fall.

Men en sammanfattning av året:
Jag har bra med placeringar, jag har spelat en omgång på Elit vilket var stort för mig. Jag har 8st topp tio placeringar av 12tävlingar så jag är rätt nöjd med det. Men det som är rätt tråkigt är att min score inte varit så låg. Snitt på 85slag är för högt. Men något som jag är nöjd med är i slutet av säsongen där jag höll min jämnhet. 82-80-78-78-77. Det är jämt. Lite för högt men ändå mycket lägre än tidigare på säsongen även fast jag haft mina moments.
Jag nådde mitt mål med året som var att ta mig upp på Skandia Tour Riks och nästa år ska jag göra mitt yttersta för att klättra ett steg högre.

Ha en bra vinter. Jag kommer starta en ny blogg under nästa år men lägger ut den nya adressen så ni inte ska känna er vilsna.

Puss och kram på er golfare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0