sista tävlingen för denna säsong...

Ja, nu är det snart oktober månad och det innebär den sista tävlingen för säsongen innan det blir vinter. Skandia tour riks Eskilstuna är det som gäller och det ska bli rätt roligt att avsluta säsongen i långkalsonger,mössa och vantar. Men vad gör det när man får hålla på med det roligaste som finns. Jag har dessvärre inte tränat så mycket men på tisdag har jag och min tränare bestämt att vi ska ut och slå lite. Ska bli skönt att få hitta svingen så man slipper skjuta 100 slag på lördag.

Efter en resumé av säsongen och ett litet referat om hur det gick för mig i Eskilstuna kommer jag stänga bloggen över vintern. Jag kommer starta en ny blogg nästa säsong men den här läggs ner till jul.

Ha det bra golfare. Duffa inte i kylan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0